Walks of Life

welcome

My name is Rahiza. And these are some snippets in my Walks of Life :)

It's been so long


Wahhhh.....lama giler tak update blog nih. Penuh dengan sawang labah-labah.

Hari ni pun still malas sebenarnya tapi rasa nak menulis. Malas cakap omputih, so aku tulis Melayu jek laa...

FYI, aku la ni dah keje balik. Kat mana? UTM. Kenape? Sebab suka aku la nak keje balik!
Mauahahaha..

Sebab tu ler lama tak berupdate rumah nih, sebab aku teramat-amat la busynya.

Jawatan aku kat sana ialah sebagai Pegawai Promosi dan Perhubungan Pelanggan. Pergh..bunyi cam gempak gitu, ahahaha... ringkasannya keje aku nih selalu kena keluar dan berhubung dgn ramai orang. Agak memenatkan, but so far I like my job lah. Yang penting, fulus masuk ujung bulan..tu yg penting. Hehe..

Ok..adios!