Walks of Life

welcome

My name is Rahiza. And these are some snippets in my Walks of Life :)

It's been so long


Wahhhh.....lama giler tak update blog nih. Penuh dengan sawang labah-labah.

Hari ni pun still malas sebenarnya tapi rasa nak menulis. Malas cakap omputih, so aku tulis Melayu jek laa...

FYI, aku la ni dah keje balik. Kat mana? UTM. Kenape? Sebab suka aku la nak keje balik!
Mauahahaha..

Sebab tu ler lama tak berupdate rumah nih, sebab aku teramat-amat la busynya.

Jawatan aku kat sana ialah sebagai Pegawai Promosi dan Perhubungan Pelanggan. Pergh..bunyi cam gempak gitu, ahahaha... ringkasannya keje aku nih selalu kena keluar dan berhubung dgn ramai orang. Agak memenatkan, but so far I like my job lah. Yang penting, fulus masuk ujung bulan..tu yg penting. Hehe..

Ok..adios!

4 Foot Steps:

FazidElias said...

welcome back :D

Cik Kham & Co said...

hurm..betul tuh..lame betul menyepinyer...samelah kite..sejak preggy nih..malehhnyer nk tenet..kak nk order kek bleh tak???pleaseee..tuk anak saye 20hb nih....bleh ahhh....kalo bleh tulun call saye 0127551864...

zura halid said...

weeyy...keja, keja gak..projek jendela kita jgn lupe...

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)